because my phone version is Global stable rom and no available update here
SSBZARA Members Nov 21, 2018 1 3 Nov 21, 2018 #1 because my phone version is Global stable rom and no available update here
K kemtiq Members Nov 8, 2018 43 20 Nov 21, 2018 #2 There is no global version for this phone. only Chinese version. SSBZARA said: because my phone version is Global stable rom and no available update here Click to expand... Enviado desde mi MI 8 SE mediante Tapatalk
There is no global version for this phone. only Chinese version. SSBZARA said: because my phone version is Global stable rom and no available update here Click to expand... Enviado desde mi MI 8 SE mediante Tapatalk
gnoulney Members Nov 24, 2018 10 15 Nov 29, 2018 #4 SSBZARA said: because my phone version is Global stable rom and no available update here Click to expand... Mi 8 se doesn't have global version, rom xiaomi.eu is a mod rom from chinese stock rom
SSBZARA said: because my phone version is Global stable rom and no available update here Click to expand... Mi 8 se doesn't have global version, rom xiaomi.eu is a mod rom from chinese stock rom